ångest!

Inga foto från gårdagens fest, eller blev kanske 5 stycken och dem är inte allt för bra. Varför är det alltid så, när man har kameran med sig ligger den bara i väskan, när man inte har den med sig kommer det hur många tillfälle som helst då man hade velat ta foto? Jag stör mig, eller det är kanske jag som borde bättra mig på att tänka på att jag faktist har en kamera som är super bra :)

Söndagar består verkligen bara av att gå och dra och bara dega. Jag har iallafall rensatt ut lite i köket bland lådor till mamma, och det är nog det absolut ända vettiga jag gjort idag.

Ny vecka imorgon och då måste jag verkligen ta tag i min träning och ätande. Får verkligen ångest av tanken på hur mycket gott jag tryker i mig och att jag inte har tränat på typ 3 veckor. Denna veckan ska jag börjar banta, och då ska jag verkligen köra hårt! Inte bara denna veckan utan verkligen försöka hålla det också!



<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0