Bebisar är söta!

Jag som trodde denna kvällen skulle bli jätte långtråkig med massa plugg och inget bra på tv;en. Men se nej, jag hade fel..

Ett gammalt dagbarn som har blivit passatt av min mamma har varit här och hälsat på idag. Min mamma har varit dagmamma en gång i tiden, många år sen nu. Nu jobbar hon på dagis.

Han har iallafall skaffat familj nu och har en liten bebis på 2 månader (tror jag). Över sött och otroligt roligt att han faktist kom hit och vissa upp det lilla krypet :)

Jag vill också ha en bebis, fast jag vill nog inte föda och absolut inte gå upp mitt inatten. Så jag får nog vänta ett tag till, kanske är en fördel med en kille också? hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0