Plattläggning.

Just nu hade jag kunnat skriva en hel uppsats om hur korkade våra lärare är, men jag ska inte ödla min tid på sånna idioter som dem. Men var ändå tvungen att ytra mig lite, eftersom dem är så sjukt korkade. (Drar dock inte alla över en kant)

Idag har jag ödslat min tid i skolan på att förbereda massa skit (enligt mig) till imorgon då vi ska ha en gemensam internationell dag tillsammans med fordon. Vad jag har fått lära mig så betyder gemensamt att man ska göra något tillsamman där alla tar lika stor del av vad man nu ska göra. Så resunerar tydligen inte våra lärare, utan då ska vi (Hotell/restaurange) stå och grilla till en buffé som sedan fordon ska komma och äta på .. Det är vi som har förberett, det är vi som gör allt. Fordon ska inte göra ett skit utan dem ska bara komma och äta för att sedan gå igen. Vad är det för jäkla "gemensam internationell dag"? Så mer eller mindre hela vår klass har protesterat men inget har hänt, utan imorgon ska vi alltså stå ute och grilla till fordon, dessutom i våra jäkla fula kockkläder. Då undrar kanske ni, vadå? Det är väl inget konstigt med det? Men jo det är det, dom är sjukt fula, vi kommer frysa och det är absolut ingenting man vill visa sig i utomhus! Jag är måttligt irriterad och är nog inte ensam!

Outfit ..


När jag kom hem blev humöret bättre iallafall, fika med mamma och våra platteläggare. Äntligen säger jag, det är på tiden att vi får plattor på vår garageinfart. Måste säga att det blir riktigt fint. Har hunnit med att övningsköra ner till affären med mamma också, går faktist riktigt bra nu tycker jag.



Inte helt klara, men snart nog.

Resten av kvällen befinner jag mig nere i parken med mycket trevligt onsdags sällskap :)




<3


Kommentarer
Postat av: cathy

sv: ja catrine tomtlund eller vad hon nu hette. fortfarande en jävla hagga men hon var rätt trevlig, frågade hur jag mådde och hur det gick med allt osv, sen sa hon dessutom till mig att det snart var tid för mig att skaffa barn :O haha

2010-04-28 @ 22:46:41
URL: http://cathyyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0