Plugg!

Eftersom jag inte har några vänner som är så bra på att höra av sig, så har jag haft all tid i världen till att plugga ihelgen. Hade kanske kunnat ha roligare men somsagt vänner? Får kanske ut och skaffa mig några nya?

Jag har nog nått så när koll på samhälls provet vi har på onsdag nu iallafall. Så kan ägna resten av veckan till vårt slutprov i arbetsmiljön, vilket jag inte har koll på alls just nu. Även 14 dagars matsedeln som ska vara klar snart. Känns som vi har tusen läxor nu :O Vi hade inga för några veckor sen! Eller har inte haft på hela terminen, men nu när det är ca; 6-7 veckor kvar då kommer allt.

Redovisning i svenska
Samhällsprov
Näringslära
Slutprov i arbetsmiljö
14 dagars matsedeln
Uppdukningsprov
Bartekniksprov


Tror det var allt, men som tur är försvinner 3 saker redan denna vecka som kommer!

Kommentarer
Postat av: Maria

du vet att jag alltid finns vid din sida! <3

2010-04-26 @ 17:44:12
Postat av: Challe

absolut bby, men jag tror du förstår vad jag menar ;)<3

2010-04-26 @ 20:01:29
Postat av: Anonym

jaa det förstår jag, (a) <3

2010-04-28 @ 08:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0