promenad med syster & emmie

Skolan, helt okej men jag börjar tröttna på köket. Ingen ordning alls och det vi gör i skolan är inte precis så det går till i verkligheten. Men är det så konstigt? Vi har stenålderslärare, helt ärligt. Känns som hälften av dem går i pension vilken dag som helst! Jag tackar verkligen JAA till lite nya unga förmåger!

Men nu ska vi inte klaga! Har ju mina snälla vänner som gör dagen bra trotsallt :)

När jag tog bussen hem idag blev jag sugen på en promenad, har inte tränat på otrolig länge och blir nog inte på ett tag framöver iheller. Tränar på gymmet med min syster, vi brukar träna efter åtta och jag går in på hennes kortlås för att känna lite på det (a) men Micke är i Kina och vi kan inte precis lämna Emmie själv hemma, alltså ingen träning på ett tag. Därför är det ju alltid bra med en promenad i friska luften! Så det fick bli en liten runda med Syrran och Emmie, sedan blev det även mat hemma hos dem, för att hålla dem i sällskap!



<3

Kommentarer
Postat av: Therese

Tack själv, det är alltid trevligt med sällskap. Får bli mer träning när Micke är hemma igen, får hålla oss till promenader ett tag till. Kram

2010-04-08 @ 21:50:41
Postat av: Charlotte

Det får vi göra :) Följer nog med dig & mamma imorgon.. Kram

2010-04-08 @ 22:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0