snabb vändning.

Igår var det lördag och min kväll såg inte så ljus ut. Hade nästintill legat i sängen hela dagen med datorn i knäet och fortsatte även fram mot kvällen. Då det plötsligt blev fest hos Jocke, snabbt göra sig i ordning för att sedan gå och möta Louise, väl hemma hos Jocke han vi nog inte merän sätta oss förän vi skulle gå igen, tydligen till parken. Inte vad jag hade väntat mig och inte det jag gilla mest kanske, eftersom jag sagt att det bara gick ut på att supa och kn*lla där. Men väl inne och stämpel på handen, kanske inte på rätt sätt så blev det trotts allt en lyckad kväll :)




Idag ville min kära syster till Nova, så vad gör man inte :) Bara 4 dagar sen jag var där ju, haha. Blev ett linne (likadant som det jag handla sist fast i svart) och en kjol.


<3

Kommentarer
Postat av: jessica

Haha roligt hade vi Eller jag i alla fall haha :P

2010-04-18 @ 16:50:15
Postat av: Challe

Klart vi hade roligt ;)

2010-04-18 @ 17:36:27
Postat av: maria

nää först skulle du aldrig sätta din fot där, men sen blev det ändå såå braa ;D haha <3

2010-04-18 @ 19:50:34
Postat av: Challe

Nej men eftersom alla andra gick in så ville jag inte precis stå utanför eller gå hem :O Men jag skulle nog inte betala så mycket för att gå in ;D <3

2010-04-18 @ 20:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0