längtar.

Jag har mitt rum på en ovanvåning vilket är sjukligt varmt nu under sommaren och jag kan nog hitta hur mycket nackdelar som helt med att bo på en ovanvåning, framförallt att ha snetak, det är fruktansvärt!

Vi håller på att renovera vår källar och vi är klara med tre rum, har två rum och hall kvar, det går väldigt sakta framåt men jag försöker pucha på, går inte jätte bra :/ så jag längtar så fruktansvärt mycket på att det ska bli färdigt så jag kan få flytta ner och få ett nytt frächt rum med nya färger och framförallt mycket större och inget snetak. Oohhr jag vill!

Tycker faktist att det ska bli jäkligt skönt att börja skolan igen, även om jag har jobbat nästintill hela sommaren har man ändå inte haft någon speciell vardag med rutiner och TRÄNING :O fy nej, usch vad jag har gått upp ... den veckan skolan börjar måste jag och Therese börja träna igen!!



<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0