Alla hjärtans dag.

För mig är alla hjärtans dag inget speciellt. Visst kan man ge en lite present och gulla lite extra med sin älskade. Men om man nu inte har någon? Vad gör man då? För oss som inte har någon är det en deppig dag, man tänker massor. Själv har jag gett mina älskade föräldrar en present istället. Och jag fick även en av dem som jag uppskattar starkt. Och har känt mig ensamare än detta. Jag har mina vänner och min familj, det räker långa vägar för min del. (just nu). Säger ändå Glad alla hjärtans dag till er!

Kvälle igår var lyckad och mycket trevlig. Fest hos en klasskompis till Joel och folket var i störstadel klasskompisar till honom också. Alltid lika kul att träffa nytt folk, och absolut att festa med nytt så det inte blir dem gamla vanliga alltid, tihi! Inte för att det är något fel på det iheler, men alltid roligt med nya ansikten.



Några bilder från kvällen..

Sitter och väntar på att klockan ska bli halv fem. Då kommer Syrran och Micke och hämtar oss, sen bär det av till Malmö för att äta gott med hela familjen (utan barnen).


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0