Brorsan 30år!

Vakna av att Maja och Mira skrek där nere vid 10, fick sova "länge", överförväntan iallafall! Duscha och gjorde mig i ordning. Körde till Ystad för att se hur Kerstin bodde, få nyckel och se var hennes cykel står. Vidare mot österlen för att hämta smörgåstråta, måste nog erkänna att idag var det första gången jag befann mig i Borrby ? HAHA! Hem och fika sen till Joakim för att överraska honom med tårta och en liten paket. Och även jag fick en paket, svarta converse! TACK!

Outfit!


Alltid lika kul med överraskningar :)


Man kan inte merän älskar min bror m. familj :) Fick ett par svarta convers, eftersom jag passa Mira och Maja i fredags! <3




<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0