dåligt med tid.

Ibland räcker inte tiden till och då hinner man inte alltid skriva här, jag hoppas ni ursäktar mig? Har haft fullt upp med träning och mina underbara vänner.

Igår var det bugg och sen sov louise här så då hade jag absolut inte tid till att sitta vid dator. Och idag har det varit fullt ös sen 6 i morse så det får bli ett snabbt inlägg nu.

Helgen kommer bli perfekt, imorgon ska jag umgås med älskade Maria och kanske Joel. Och på lördag är det FEEEEST! Var ett tag sen nu, så nu gäller det. Jag är riktigt pepp och kan inte bli bättre än med Joel, Maria, louise och en massa nya människor.

Bilder kommer, det kan jag lova!

Är dessutom riktigt nöjd med mig själv, har verkligen kommit igång med träningen nu, så hoppas bara på att jag håller detta nu. Dock kommer jag inte vara hemma på kvällarna men vad gör man inte för sitt utsende och sin hälsa?


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0