fredag.

Sista dagen på praktiken idag & dem uppskattade mina kakor jag hade med mig :) trevligt & måste få skryta lite men fick MVG i allt (a) man tackar för det. Känner både tråkigt & skönt, hade så jäkla kul med gänget som jobbade där, & ska bli skönt att komma tillbaka till min "vardag" har ju inte varit i skolan iår :O gick ut på praktik direkt efter lovet, så ska bli kul att träffa alla igen!

Ikväll har Joel, hans kompis, Robin & Måns varit här & hållt mig i sällskap :) Kolla på baksmällan, faktist riktigt rolig. Men hade lite svårt för att hålla mig vaken :$ !

Funderar på om jag ska kolla på Let´s dance nu eller imorgon? Mina ögon orkar nog inte hålla sig öppna så länge till ? Men jag tackar för en mycket trevligt kväll iallafall.

Och säger Godnatt!

(Kommentera gärna)


<3

Kommentarer
Postat av: Jessica

Först och främst så vill jag tacka för en bra blogg :) Är du mode och shopping intresserad? Glöm inte och titta in i min Bloggbutik http://jessiesjoqvist.blogg.se/ där jag säljer allt ifrån märkeskläder och skor till mobiler och heminredning.



Ha det så bra!



Hälsningar Jessica

2010-02-06 @ 01:43:12
URL: http://jessiesjoqvist.blogg.se/
Postat av: Challe

Tack själv för att du läser :) trevligt när okända folk läser. Det är det bästa på helgerna när man kan åka till stan & shoppa, särskilt nu till våren.

2010-02-06 @ 14:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0