kanske ska sova?

Här ligger jag i sängen under ett varmt täcke med datorn iknäet. Kan absolut inte sova och klockan är för mycket, borde verkligen sova. Känner att jag börjar bli hungrig också. Jag vet att jag kommer bli väckt tidigt av maja imorgon! Men har varit en trevlig kväll hos Joel och det tackar vi för.

Imorgon ska jag till Ystad och se hur Kerstin bor och få nyckel till cykelförrådet, vidare till Borrby och hämta smörgåstårter. Hem för att överraska brorsan när han kommer hem. Han fyller gubbe (30år) "imorgon" idag! Det är helt sjukt, 30 det låter fan gammalt, och om två år är jag 20 det låter fan också gammalt .. man hade kunnat stanna vid 23års åldern! Men det är "bara" sju månader tills jag fyller 18 .. jag längtar så jag spricker!


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0