lever, njure, oxtunga ...

Lever, lammnjure/kalvnjure, oxtunga, blodpudding och kalvbräss låter det gott? Ni kan fråga mig, och jag svara att det är det värsta jag någonsin ätit i hela mitt liv. Klöktes och nej fy, aldrig mer. Går man hotell/restaurang plågas man på detta viset. Måste jag välja något som smaka bäst även om inget gjorde det, så får det nog bli oxtunga eller kalvbräss!


Kalvlever                      Oxtunga

Men nu är det sportlov och då är det fullt upp redan. Tyvärr ska louise åka iväg hela lovet. Hur ska jag klara mig? Tur Maria är kvar hemma och att jag typ ska passa barn halva lovet, kanske inte riktigt men lite iallafall, tihi.

Fredagsmys på hög nivå idag hos familjen Jönsson, först en trevlig tur på Ica med Lilian, sen vidare hem till ett färdigt bord fullt med goda tillbehör till taco. Vidare till soffan för att äta massa onyttigt och kolla let´s dance. Har även hyrt en film, jag såg de två första minuterna sen somna jag.. kolla inte hela filmen, ringde pappa så han fick komma och hämta mig och nu skriker min säng efter mig. :)



<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0