Espresso House!

Min dag börja inte bra! Varför har man grannar? & varför börjar dom såga kl. 10 på morgonen när jag sover? men alltså fick jag stiga upp då, duscha gör mig iordning för att sedan ta bussen till ystad för att fika med louise :)

Blev en lååång & mysig fika på Espresso House, in på h&m & handla saker jag egentligen inte har råd till men som jag behöver! legging & midjeskärp (Y) Resten av månaden får jag leva på vatten & bröd som det ser ut nu :/

På bussen hem träffa vi saknade Oliv, hur mycket som helt att prata om & mer får det blir imorgon. För då blir det nämligen tjejkväll hos "mig". Vi ska då vara hos min bror som är på semester & varför ska inte deras hur användas? Hur perfekt som helst! ;D

Resten av denna kvällen speneras framför tv, - Halv åtta hos mig
                                                                         - Made in Sweden
                                                                         - Kniven mot strupen


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0