lördagsmys?

förkylningen är kvar :/ ..

somsagt finns det inte jätte mycket & skriva om när man har praktik, samma saker som händer. Och igår var det dock fredag men han inte skriva ändå! men till saken,

Igår fredag :) vakna jag av att Linda skicka & fråga om jag skulle med till Malmö & självklart ville jag det, man tackar väl inte nej till stan? eller? ;D det blev ikea, ilva & gågatan i malmö, kallt! får nog blir en längre tur på gågatan när det blivit lite varmare ute! Blev iaf mina efterlängtade skor/bots som jag så gärna ville ha sist jag var iväg, som jag inte hade råd till men som min älskade mamma hade, tihi. Det blev pizza till kvällsmat tillsammans med Linda, Joakim + barn, louise, maria, martin, joel + mor & far :) en mycket trevlig & skrattfylld kväll må jag säga!

06.30 ringde klockan i morse & då var det dags att stiga upp för att sedan bege sig till praktiken kl, 06.45. Borde vara förbjudet att jobba helg.

Nu har jag intagit soffan, måste säga att den är väldigt skön efter att ha krängt i sig en mycket god taco :) morötter & dippa får nog vänta ett tag tror jag!


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0