Söndag!

Söndag & dom flesta börjar väl få ångest för att skolan börjar imorgon eller på tisdag. Själv skulle jag börjat med praktik i Revinge i morgon & 4 veckor framöver men Linda som jag ska åka med ditt, åkte på semester idag. Alltså blir det en ledig vecka till för mig :) dock kanske inte så fullspäckad eftersom alla andra går i skolan, men ska bli otroligt skönt ändå!

Har städat undan julen, passa även på att damtorka & damsuga på rummet. Helt otroligt hur dammig det kan bli på ett rum där man i princip bara sover. ? men nu är julen ute ur vårt hus & jag lääängtar bara efter vår & sommar nu!

Ikväll blir det middag hos Systern min.
Imorgon ska jag hämta Emmie på dagis.

Och nästa vecka måste jag komma igång med träningen igen! ETT MÅSTE!

Kommentarer
Postat av: Therese

Vad flitig du varit idag, jag vet fattar inte hur det kan bli så sammigt i ett sovrum.



Tack för att du hämtar Emmie.

Kram

2010-01-10 @ 20:25:00
Postat av: Maria <3

måste säga att du har varit riktigt duktig (a) <3

2010-01-11 @ 18:29:39
Postat av: Challe

Tacktack ;D

2010-01-11 @ 18:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0