Ge mig solbränna!

Nu har en vecka på jobbet gått och jag trivs jätte bra :) Känner att det händer inte så mycket så har inte haft suget efter att få blogga.

Igår var vi hos Linda & Joakim, grilla och åt paj från Lisas. Mysigt och trevligt. Åkte med Stoffe till Ystad en runda för att kolla hur kalaset var, men verka inte som någon höjdare?



Emmie med shortsen på huvudet

 Och Mira tog vinboxen på huvudet


Idag har jag legat och glassat på Oran med både Linda, Mira, Maja, Therese, Emmie och Micke :) Träffa även kusin med familj, trevligt när hela tjocka släkten är och badar. Måste ligga i nu om jag ska få någon färg i sommar. Helgen som gäller!

Ikväll blir det nog grillning i Sövde med Maria och hennes kille med kompisar :)




<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0