jobb jobb & jobb

Dessa senaste dagar av varit häktiska. Har jobbat nästan varje dag.

Om någon missat så har det varit Sjöbo marknad året höjdpunkt i vår lilla by. Och jag har jobbat :O dock nere på marknaden så jag var ju med lite i det hela, men saknaden att åka karuseller, sitta iparken och träffa gamla vänner. Får väl ta igen mig nästa år istället.

På onsdagen börjar det hela, då brukar allt komma till Sjöbo från Kivik och folk har redan börjat festa, var inte ritkigt samma stämmning iår eftersom Sjöbo är före Kivik iår. Men vi var där nere och kolla läget, nyktra och träffa massa fulla människor. Rätt kul ibland när man själv är nykter :)

Torsdagen bestod av jobb från 8-00.30 sen rätt ner isängen och somna som en stock.
Fredag jobb mellan 9-21.30 . Hem duscha för att sen fira min lilla marknad efter allt jobb. Var hemma vid 4 på morgonen och då var jag både trött och något berusad.

Lördag, sov till 3, det behövdes verkligen! Sen hade jag och Lollo en väldigt lugn och mysig filmkväll med massvis av godis och skräpmat. Jag sov igenom 2 av 3 filmer ..

Söndag blev det först barnkalas och sen kulla med mina bästa töser. Perikles på scen och hur mycket folk som helst, riktigt kul.

Idag, jag börja jobba 9 på företaget, slapp kivik idag.. Sluta vid två. Hem, duscha och sovit till typ nu. Ligger riktigt mycket back med min sömn alltså. Och trött var jag imorse, fast inte bakfull och det förvånar jag mig över .. för gårdagen minns jag inte mycket av, men roligt var det.

Nu får det bli den nya wallander filmen och sen sängen!



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0