Ny inhandlat

Var ju på Nova i lördags och där hitta jag två linne, båda gröna faktist. Har fastnat för den färgen :)




Ikväll passa jag och Mamma på att köra till Ystad, hade öppet till 22 ikväll. Ska på kalas på Söndag, Linda har fyllt år och Maja fyller år på Fredag (Sjöbo marknad) så de ska fira sina födelsedagar på Söndag, och jag hade inte fixat present. Så passa på att göra det idag :) Men självklart skriver jag inte ut vad jag köpt eftersom jag vet att Linda läser, muhah! Handla lite till mig själv också..


Jeans - Lindex
Armband - H&M
Hårklämma - H&M
Solglasögon - H&M

Det är tredje paret solglasögon jag köper i år. Helt sjukt, glömde ett par på en buss och tyckte dem var så snygg så köpte ett par likadana men dem tappa jag isövde när vi grilla och bada där. Så nu får vi väl se hur länge jag får behålla dessa.

Snart sängen, jobb imorgon. Sista dagen för denna veckan på Lisa´s, sen blir det grillmäster över marknaderna, både Sjöbo och Kivik.



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0