Sövde

Ursäktar verkligen för den dåliga uppdateringen, men det är faktist sommar och jag jobbar varje dag. Inte på helgen förstås men då har man så mycket annat man ska hinna med så där finns ingen tid över.. Stranden, grillkvällar, jobb, kulla och ja mycket mer.


Igår var jag iallafall på konsert i Sövde tillsammans med mamma, pappa, min brors familj och hans svärfar + sambo. Bra och mysigt får jag faktist säga, gillar när man åker iväg på sådana saker, har picknick med och är ett gäng :)

Outfit för kvällens konsert




Lisa Nilsson & jag älskar min zoomning på kameran :)


Maja var nog en av dem som digga mest till musiken :)



Amanda Jensen .. (blev inga super bra bilder eftersom hon inte börja spela föräns det var mörkt)



Har ingen bra kamera för mörker men zoom är där iallafall :)





<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0