2 Juni

Den 2 Juni idag och vädret stämmer perfekt idag gemfört med igår.

Idag börja jag skolan 11.30 och då skulle vi ha mentorseftermiddag som innebär att man hittar på något roligt med sin mentorsgrupp eftersom man snart går på sommarlov. Min mentorsgrupp gick till ett café och åt glass. Sluta klockan 12.30 och självklart gick inte bussen föräns 13.30 så jag och Titti passa på att gå lite i stan.


Jeans jacka - Vila
Linne - Gina tricot
Byxor - Gina tricot

Jag gjorde värsta kapet idag :) 3 tubtopplinnen och ett par byxor för 123kr :D kan det bli bättre? Clubdag på H&M med 10% rabatt och en 100kr rabatt kupong för att jag hade handlat för mer än 5000 på ett år :) Sånt gillar vi!





<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0