Ännu ett körkort..

Idag exakt en vecka sen Johanna klara sitt körkort & idag får jag sms av Agda att hon klarat sitt ;D grattis till henne!

Nu längtar jag absolut inte ännu mer till jag får mitt körkort :/ eller tills jag får ta .. varför var just mina föräldrar sena? jaja!

Varit på Ikea med syrran & Emmie idag, har även målat räcket till trappan idag, känner mig riktigt duktigt :) Brukar inte göra något pappa ber om eller han ber mig aldrig om saker längre (a) Han uppskatta iallafall det.

Nu ikväll har jag varit med Maria en stund, även fått reda på vilka helger jag jobbar i sommar. Och förstås åkt runder med Agda lite :) & hunnit träffa Louise.



Louise var på semester för ett tag sen, fick ett armband av henne idag :) tack <3


Snart är det midsommar! :)


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0