Imorgon smäller det..

Eket igår, en av dem roligast kvällarna på länge men idag känns det att man varit igång hela helgen..



Hade en sjukt rolig kväll med dig igår, jag älskar dig!

Sara & Robin

Josse & Joel

Sara, Stoffe, Dennis & Louise


Idag har jag bara legat och stekt i solen och haft en jävla huvudvärk :/ .. Var precis ute och övningskörde lite med mamma. Kvällen avslutas med Johanna och Louise i vomb för att fota solnedgången :)

Imorgon smäller det.. Måste säga att det ska bli jäkligt skönt att komma in i "vardagen" igen och jäkligt tråkigt att inte ha mer sommarlov :/ Jobbar fram till den 20 augusti nu .. buhuu. Jag har i allafall haft en riktigt bra avslut på mitt sommarlov med både midsommar och eket med de folk jag trivs bäst med och har absolut roligast med. Jag älskar er allihopa!




<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0