Sommarlov ;D

Äntligen är sommarlovet här men var är sommaren? Det känns inte som man gått på sommarlov, snarare gått på höstlov med en liten extra avslutning.


Somsagt är jag inte världsbäst på att komma ihåg att jag äger en kamera, men en bild lyckades jag med idag.

Vi åkte iallafall till skolan, lyssnar lite på våra lärare. Gick till aulan för att dela ut lite stependium och lyssna på rektorn.. Onödigt skit men sånt måste väl göras? Tillbaka till skolan och fick betygen, gav en blomma till en lärare som ska gå i pension nu och sen sluuuuuut!

När vi slutat gick jag, Martin och Louise för att äta lite lunch tillsammans med två av våra lärare :) mysigt.

Sitter nu här med Martin och tjuvkikar lite på när jag skriver .. tihi. Men vi ska snart käka hamburgare med mina föräldrar, syster och Emmie. Sen blir det feeeest :) med klassen. Trotts att det inte är fint väder måste man ändå fira att det är sommarlov :)

Outfit för kvällen klassfest :)


Ha en bra kväll :) & imorgon är det student. Nästa år är det min tur ;D bara så ni vet




<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0