två underbara dagar med några klasskompisar.

Min måndags kväll och tisdag har varit riktigt bra :)

I måndags ikväll kom Martin och Louise hit och vi gick och handla mat till tisdag och sen vidare hem till Östen och umgicks med honom, Filip och Fredde. Hem till mig igen och kolla på Mysteriet på Greveholm och krängde verkligen hur mycket som helst ;D men det får man väl unna sig själv ibland. (kanske inte en måndag men..)

Tisdag, vi sket i cyklingen och hade en trevlig dag är hemma istället. Östen, Filip och Fredde kom med bullar till frukost och Titti kom också. Vi åt spela kort, fotboll och något annat strandspel :) Mycket trevlig, och mycket trevligare än att cykla. Martin, Titti, Louise och jag cykla till Tofta senare på eftermiddagen och köpte två vinddrusplantor till en lärare som går i pension nu. Cykla hem igen och åt pastasallad, spela lite kort till sen tog dom bussen hem. Jag cykla och träna sen resten av kvällen spenderade jag i mitt uterum tillsammans med Billy och Östen med kortspel.

Idag skulle jag till Lunda och shoppa med Louise och Titti. Men jag mådde inte så bra, trodde jag skulle klara det ändå och åkte in, men han inte merän in förän jag spydde :/ Gjorde de ärende jag skulle och sen tog jag bussen hem igen. Resten av denna dagen har jag sprungit mellan soffan och toan :( Nu har jag ätit en skorpa och vindruvor och änsålänge har det fått blir kvar och nu kokar min kära mamma lite makaroner till mig.

Jag hoppas på att jag kan vara med på skolavslutningen imorgon, känns tråkigt att inte kunna vara med, då har man ju inte fått något sommarlov..?

Orkar inte läsa igenom, så kan hända att här är lite stav fel och isåfall får ni ursäkta mig. Är ju trotsallt sjuk!


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0