Vilken dag!

Säger bara herre gud vilken dag. Har nog inte haft en lungn stund på hela dagen merän på bussen till jobb och hem från jobb.

Jobba mellan 9-15 bussen hem 15.30. Duscha för att sen åka till Malmö och hämta duschdörrar och köpa en byrå till mig. Hem sätta ihop byrån som tog en evighet och vi skruva fel och ja kändes som allt blev fel ett tag.. men nu är den uppe och två låder är redan fulla. Får organisera lite imorgon för ikväll orkar jag verkligen inte.

Har även hämtat en mobil som jag får ha så länge min ska in på lagning, tackar min svåger för att jag får låna en :) måste faktist säga att färgen är rätt häftig, grön :) tihi.

Grattis till min svägersk som har födelsedag, kanske ska påminna dig om att nu är det bara 2år till 30? Fast det hade du kanske koll på? :) muhaha!



Imorgon jobbar jag mellan 9-17 sen hem och vid fint väder åker jag och mamma till Hörby marknad en sväng.

Måste faktist säga att det känns rätt skönt att se alla andra skriva på facebook att folk jobbar, inte bara jag som inte får ligga på stranden och ha det härligt. Jag vill också blir brun :(


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0