Filips 18års fest!

Jag tackar för en otroligt lyckad och trevlig fest. Hoppas du blev glad för dina presenter, för jag tycker det är rätt skönt att ha blivit av med henne, haha! Även om man blir av med sprit på varje fest är det ändå lika kul, hade ju ändå inte behövt mer men så sjukt dålig stil av alla som går runt och tar, verka som där var en heldel som blev av med dricka? menmen!




Jag gillar den .p


Filip med ;D






Kan filip, kan filip, kan filip dricka sprit ...


Jadå, båda kan dricka sprit ;D

Lägger nog ut fler bilder på facebook istället :)


<3


Kommentarer
Postat av: Miche

Träningen ger resultat ser jag! Du ser ju skitsmal ut =) hihi och mycket snygg klänning! <3

2010-03-10 @ 17:47:27
Postat av: Challe

Magen är ju inte så längre nej, men benen måste bort .p tihi. Tack <3

2010-03-10 @ 18:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0