musikal!

Kände även idag att jag inte ville till skolan, vilket jag känt hela veckan? Får en konstig känsla i magen när jag tänker på att jag måste ditt, förstår inte vad som håller på att hända? 09.00-13.30 har jag suttit framför en dator och jobbat med mitt och louise förbaskade matlagningsprov, det finns verkligen inget drygare. Dock fick jag själv bestämma när jag skulle börja och sluta, även så imorgon! Skönt!


Något positivt idag? Jaaaa absolut, har varit i Lund tillsammans med, Lilian, Maria, Louise och Lisa. Åt på någon restaurange som hette "spisen" tror jag, i vilket fall som så var där väldigt god mat och precis runt hörnet låg konserthuset där vi skulle titta på musikalen som Robins klass spela. Jag tackar för inbjudan och en mycket trevlig musikal, ni var superduktiga. För en gång skull hade jag kameran med mig idag (för ovanlighetenskull, brukar alltid glömma den) och självklart fick man inte ta foto under föreställningen, lite synd för er del. Men då fick det bli lite foto i väntans tid på bussen..



I brist på tid .. lägg märke till texten ;D

Nu är det på hög tid att jag sover .. men vad gör man om man inte är trött? Och tankarna bara snurrar? Jag önskar att det var lättare att bara glömma dig, vore nog bäst så för min del iallafall! Även om jag absolut inte vill!

Imorgon är det feeeeest, jag är pepp och tobleronemousen står i kylen klar för att ätas upp ;D låter som en toppen kväll.



<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0