Påsklov :)

Dålig uppdatering, men det har inte hänt allt för mycket och då är det inget intressant att skriva om iheller!

Första dagen på påsklovet, vilket har varit både bra & roligt. Jag tog med mig några vänner och åkte iväg till Helsingborg på utflykt och shoppingrunda. Louise, Martin, Johanna och Victor ville följa med :) Vi åkte hemifrån 10.00 och var hemma i Sjöbo igen ungefär 19.00, en lång men trevlig dag. Väl hemma gick jag och Louise och tog en pommes på Empoli, promenera hem till mig och titta på tv .. i hop om att något roligare skulle hända! Och vips så var Stoffe och Emil här och höll oss i sällskap med kortspel.


Tåget till helsingborg




Sjukt högt!




Vi han med Nova också!


Bussen hem..



<3

Kommentarer
Postat av: Therese

Verkar som en kul början på lovet. Jag vill också ha Påsklov. Hoppas tjejkvällen blev lyckad. Kram

2010-03-30 @ 21:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0