trots allt en lyckad kväll..

Klockan är mycket för att inte dricka en lördagkväll, fast kanske inte så mycket för att vara lördagkväll ändå? Även om jag inte druckit ikväll har min lördagskväll ändå blivit lyckad. Pizza (eller kebab för min del) med louise, sen har vi ägnat resten av kvällen hemma hos Jocke med trevligt sällskap, tackar vi för.

Nu ligger jag i sängen och funderar på om jag ska sova eller inte?
Om jag vill shoppa imorgon eller jag bara vill ligga kvar i sängen?

När man väl kommer ihåg att ta kamera med tar man fan aldrig bilder! Iallafall så glömmer jag det, hade kamera med ikväll men den låg så fint i min jackfika hela kvällen. Tänkt jag kunde tagit lite foto till bloggen, blir så mycket roligare att läsa med bilder i inläggen! Men istället får det bli en bild från gårdagen!





<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0