Underbart väder!

Mamma väckte mig idag, solen sken in och jag är på super bra humör idag. Allt blir så mycket bättre när vädret är bra. Man är piggare och gladare, och speciellt när det händer bra saker under hela dagen (och helgen).

Känns som jag hunnit med en hel del idag, handlat mat med mamma. Varit på unos med Syrran och inhandlat en ny tunika, urgullig! Handlat parfym vilket var ett måste, min andra var slut och vill ju inte lukta skit! HAHA!

Ikväll bär det av till Ystad för att umgås med Louise och Johanna, en mysig tjejkväll med godis och film i Jims lägenhet, tihi! Blir nog en rund ner i stan också, och göra den osäker! ;D

Imorgon blir det 18års fest för hela slanten och jag är riktigt taggad! Skulle lägga upp bild på outfit men kameran dog, och jag väljer att ladda den så den är fullladdad till imorgon, för då jävlar!


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0