utan dator inu..

Nu har micke försökt göra vad han kan med datorn, men har inte lyckats så bra. Så nu får vi lämna in den på teleservic, vilket säkert tar två veckor! Hur ska jag överleva? Dessutom har jag inte varit inne på facebook merän idag iskolan, alltså är viruset inne på min facebook :O vilket betyder att jag måste göra en ny facebook, jag tror jag krampar i sönder helt ärligt! Har prövat att bytt lösenord nu, hoppas att det räker att jag gör det?

Jag vet inte riktigt hur jag gör ihelgen, mina eftermiddagar spenderar jag i skolan nuför tiden.. framför datorn! Hur gör jag i helgen? Det är helt sjukt hur en dator kan vara beroende? Vad ska jag göra om dagarna?

Imorgon blir det iallfall lite taco hos mig med vänner, antagligen kolla på handbollsmatch och sedan blir det nog film eller bara snack.

På lördag lutar det nog åt att följa med på Robin och Louise tävling .. har ju inget annat att göra, haha! Är sjukt sugen på att shoppa också men det skulle man ju kunna ta på söndag isåfall!

När jag kommer hem ska jag överföra lite domumet och bilder till CD för att sedan åka ner och lämna in datorn..

Om jag inte lånar louise dator & bloggar lite så får ni ha en trevlig helg! Jag ska försöka överleva ;D


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0