3 maj

Känns som jag hunnit med rätt mycket idag, och det jag hade planerat att jag skulle göra har jag fixat. Först slutprov på morgonen och förhoppningsvis klara jag det, sen har vi haft naturkunskap hela dagen och vi slutade klockan 14 :)

Efter skolan fika jag med Louise och sedan in om lindex och H&M, köpte ett par strumpbyxor och en klämma med en fjäril på. Åkte till Sjöbo och fixa det jag skulle sedan gick vi och handla mat och åkte med louise mamma hem och sen laga vi taco, alltid lika gott. Vi var även ute och övningskörde på deras grusväg. Louise har precis börjat så jag var hennes handledare idag, haha. Gick faktist ganska bra för henne, även för mig.



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0