crusing!

Igår fans det ingen som helt möjlighet till att hinna med ett inlägg här .. tyvärr!

Kan börja med att säga att min fredag blev lyckad hemma hos Sanna :) Vi körde en rätt underhållande lek .. Vet inte vad leken heter men det ända man behöver är ett kort och människor. Går till så här; man har ett kort, kortet ska skickas mellan personernas munnar igenom att suga kortet och ge över till den andra som sedan ska suga in kortet och skicka vidare, svårt att förklara och det låter konstigt men det är sjukt kul och det kan bli väldigt fel ibland. HAHA!

Gjorde ett litet collage av de bilder som blev bra ..


Tjugo i sju ringde min klocka igår, klockan åtta skulle jag börja jobba. Gick hur bra som helt :) Sluta vid halv sex kanske, hem fort och hoppa in i duschen för att sen fixa till sig, ta på sig varma kläder och sen bussen till Ystad klockan åtta. Även denna kvällen blev lyckad och trevlig. Hade kamera med men jag är somsagt ganska bra på att glömma bort att den är med ..

La ingen speciell energi på klädseln igår utan piffa till det med en fjäril i håret istället :) Var ju rätt kallt igår, så det fick bli kläder efter väder!


Sjukt trött idag, känner att jag fått för lite sömn inatt och därför är det super glädjande att det bara är skola tre dagar denna vecka och var av två av dessa dagar har jag sovmorgon :)

Hyrt två filmer idag, Bröllopsfotografen och Beck. Har sett bröllopsfotografen precis och den var faktist ganska bra, snart mat och sen blir det väl den andra filmen också. Soffan på söndagar är ganska härligt :)



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0