dålig uppdatering.

Dålig uppdatering, har inte haft ork och tid. Ursäktar så hemskt mycket!

Fredagskvällen blev det lite fest hos en klasskompis med några från klassen plus Tåni och Agda. Vi fira in agdas födelsedag eftersom hon fyllde 18 år den 22 :) Jag vill också bli 18 NU! Tackar Martin för skyssen hem också, för vem vill gå hem klockan två på natten i Sjöbo? Har hänt så mycket skit har på sista tiden, så usch nej.

Klädsel för kvällen blev; Tunika - H&M, Stumpbyxor - Lindex, Kofta - Gina Tricot !


Har bara två bilder från kvällen .. (måste verkligen bli bättre på att fota!)



Även lördagskvällen blev lyckad och mysig. Sov till halv två, otrolig skönt! Träffade Maria, vi gick och åt, hämta skor och handla. Sen vidare till min Syster där både hon och Micke var sjuka :/ Jag och Maria var så snälla så vi gick en runda till lekplatsen med Emmie och lekt lite och hade det mysigt. Gick och lämna henne sen hem till mig och kolla film och åt godis :)


Söta Emmie på väg hem från lekplatsen :)

Idag börja jag jobba 5.15, sjukt drygt (därför fick det bli en lugn kväll igår) och imorgon är det lika tidigt! Blir tidig säng ikväll och just nu sitter mamma, pappa och jag och kollar på Alvin och gänget 2 :) har redan sett den på bio men dem små söta ekorrarna är ju så übersöta.



<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0