Jobb, jobb och pengar!

Jag känner verkligen hur jobben bara rullar in för mig nu, och det känns så sjukt bra :)

Förra året leta jag förjäves efter sommar jobb och fick inget! I år har jag två sommarjobb och jobbar hela sommaren, både privta fester och bröllop, Lisas skafferi och grillmäster. Hur underbart som helt när man tänker på pengarna dock inte att stiga upp tidigt och jobba måndag-fredag och vissa helger? Men som sagt pengar :)

Imorgon har jag fått ledigt från skolan för att jobba i Revinge :) ganska härligt det med, att bli inringd och att dessutom få ledigt från skolan för att jobba. Jag kan inte mer än gilla läget! Så ikväll blir det sängen tidigt, börjar 05.15 imorgon.



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0