Ledig

Självklart ringer Linda och väcker mig kl 10.00 idag igenom att skrika i telefonen att det är dags att gå upp, dock inte kl 10 på sin lediga dag men jag älskar henne ändå :) haha! Hon rädda min helg igenom att säga jobb? Inte jätte kul menmen.

Har spederat min förmiddag med massor av Paradise hotel program och eftermiddagen spenderades tillsammans med Maria, vi sola och sedan tog vi en underbar fika i solen, kan ju inte bli bättre. Nu ikväll har jag först tränat och precis packat till morgondagen, så jag ska ha massor av grejor med mig till skolan, vi har nämligen vårt uppdukningsprov och jag ska ha tallrikar med till Titti och vaser med till mig själv. Som tur är kan jag åka med syrran på morgonen, tackar vi för.

Fick ett kuvär av H&M idag, under ungefär ett år har jag handlat för 5342kr och därför fick jag en kupong på 100kr, det är aldrig fel :)

Nu ska jag kolla något avsnitt till av Paradise hotell och sen sova. Ha det gott!



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0