sooool.

2 maj och det är riktigt härligt väder när inte solen är imoln, vilket den har varit nu rätt länge. Så jag passa på att gå in lite, kolla läget på datorn.

Igår blev en rätt mysig kväll trotts allt :) Även om man är mycke eller lite folk har men ändå fruktansvärt roligt. Vi grilla hos Östen. Louise, Maria, Östen, Jag och Tåni. Mysigt och riktigt trevligt, många skratt och jag stank rök när jag kom hem :O Louise sov här! Vi satt runt grillen hela kvällen, förvånansvärt varmt ute, vi satt ute hela kvällen. :) Glömde kameran hemma igår igen, men tog två bilder med mobilen iallafall..




Idag tvättar jag både kläder och sängkläder eftersom allt stank rök som man hade igår, och det hade satt sig i håret och det resultera i att mina sängkläder också stank skit. Har även varit och grillar korv på min brors bygge tillsammans med Louise. Riktigt mysig dag.

Ikväll ska jag grilla igen hemma hos syrran, mysigt.




<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0