träning & städning

Blev en lugn kväll igår, Stoffe och Macke titta in om en stund annars hände det inte allt för mycket. Ganska skönt!

Mamma väckte mig halv ett idag och tyckte det var dags att gå upp, kanske det? Men det är ganska skönt att sova också.

Tränat med Syrran idag, kom hem och börja städa rummet, var verkligen behövligt :O Det var sjukt damigt! Blev duschen sen och nu väntar jag på att mamma ska bli klar med maten, spenderar min kväll i Vanstad hos Maria sen, mysss!

1 rummet, ny städat och fint..


Andra rummet ..


Jag längtar som tusan till vi blir klara där nere så jag kan byta rum .. Så man slipper ha två rum som jag har nu, och snetak?



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0