trött!!

Om jag säger 12h 45min arbete? Behöver jag förklara hur trött jag är då? Hur mina fötter värker? Och hur ont jag har i ryggen? Tror inte det, men pengar är ju alltid bra.

Fick ledigt från skolan idag för att jobba i Revinge, blev dock rätt mycket övertid. Men det får man väl räkna med när det är storövningar och det är hur mycket utskick som helt. Har packat 1700 lupack idag, jag är rätt trött på pastasallad nu, haha!

Eftersom jag inte var i skolan idag och vi hade heldag i naturkunskap så har läraren skickat lite uppgifter jag ska göra, vilket rädda min långa lediga helg .. sånt man får ta. Och när jag nu har läst igenom uppgifter för andra gången så verka den inte så jobbig som när jag läste den första gånge. Får väl se hur det går, det drygaste blir nog filmen som varar i 1,5h ?

Mina ögon går i kors så det får nog bli sängen snart. Ingen träning ikväll, men det förstår väl vem som helt att man inte orkar med idag? Gör ni inte det, så borde ni förstå det!

Imorgon börjar jag 08.00 och slutar 10.30 men ska till tandläkaren 10.00. Blir stan med mamma sen, pappa fyller år på lördag och han ska väl ha en present kanske. Bäst och köpa en iallafall :)



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0