Foto

Idag har jag varit och blivit fotad till mitt körkort, 198kr kosta det :O rena rånet för ett jäkla foto, fick dock 8 foto men vad har jag för användning av de andra 7 som blir över? jaja, sånt som måste göras och betalas!

Har varit med Maja på pysseldag på henne dagis, väldigt mysigt och roligt :) Så borde alla dagis ha, var väldigt trevligt faktist :) Och fy vad vi var grymma på att pyssla, tihii.


Är förkyld igen :O ligger helt utslagen i soffan och orkar inte göra någonting. Sängen kallar men känns lite tidigt inu.. får kolla klart på Äntligen hemma sen får det faktist bli sängen .. Kök iskolan imorgon också, behövs mycket sömn för det!

Jag önskar även mina två små nervösa vänner lycka till imorgon. Ni kommer klara det galant :)



<3

Kommentarer
Postat av: Linda

Ni var jätte grymma på att pyssla ,jätte fina saker med hem.Maja tackar så mycket att du ville följa med henne<3

2010-11-23 @ 20:56:06
Postat av: Linda

Ni var jätte grymma på att pyssla , fick fina saker med hem. Maja tackar för att du ville följa med henne<3

2010-11-23 @ 21:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0