Malmö arena!

Idol 2010 på Malmö arena var sååååå häftigt. Det var riktigt mycket ös och det var jätte trevligt. Maten var super god och taxin var dyr men vad gör det när man ska titta på idol, haha.

Min syster var där med sitt jobb & hon fixa in oss ideras viprum där Geir, Weise & Daniel kom och skrev autografer (a) Min kväll var räddad! Min framtida man heter Daniel, eller? haha. Han är urgullig.







Geir innan idol börja :)



Idolerna iväntan på att få komma ut ..


Min zoom är underbar, en nackdel är att det inte blir lika bra skärpa..


Daniel i en paus :)


Weise & Jakob i en paus.


Vad tycker ni? Vi är ju som gjorda för varan :)




Ikväll väntas det 17 & 18 års fest ;D




<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0