Tusen tack!

Som ni ser så har det blivit lite förändring på min blogg & det tackar jag Cathy för. Verkligen tusen tack! Jag är så oteknisk som man bara kan bli när det handlar om blogg & alla sifforkodar så jätte tack till henne.
Kollar gärna in hennes blogg ..  http://cathyyy.blogg.se/


Idag åkte jag som jag berätta innan in till skolan för att göra ett prov, tror det gick hyffsat bra. Efter provet gick jag en runda i stan med Titti & Martin. Då inför skaffa jag mig en jätte snygg poncho :)


199kr från H&M

Imorgon blir det en lektion iskolan mellan 8.30-10.00. På kvällen väntas det middag på Elysse (eller hur det stavas) och sen bär det av till Malmö Arena för att se Idol tillsammans med Linda :)



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0