Boktips

Förra veckan köpte jag en bok. Idag läste jag ut den, det var riktigt bra och rekomenderar den verkligen!

I det tysta av Vicky Jaggers!



Från en sak till en annan, blir man inte besviken när ens bästa vän slutar att höra av sig? När det är man själv som alltid frågar om man ska träffas och hitta på något? Om man nu är så upptagen så kan man kanske ta sig tid till att slänga i väg ett sms och fråga hur det är? Jag blir trött & besviken. Till slut har man ingen ork själv till att höra av sig eftersom man vet att man alltid får samma svar tillbaka.. Har jag något samtycke eller?


Från det tråkiga till det roliga, snart julafton och iår har jag absolut ingen aning om vad jag ska få i julklapp? :) Och på lördag ska jag fylla i min nya tatuering lite till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0