Bra början på lovet

Dålig uppdatering i helgen, men denna helg har det inte funnits tid till att sitta vid datorn.

Fredags: Skola som vanligt, måste säga att det var en ganska lugn men trevlig dag. Jag, Louise, Lilian & Stoffe festa till det med fläskfilé & rotfrukter till middag :) Stoffe stack på bio medan jag & Louise stack till färsingahallen & titta på handboll. Körde till Dalby för att hämta brorsan, svågern & Fredrik. Sedan hem och äta tobleronemousse & dricka gott (för dom andres del) hos min bror.


Mira är inte den som brukar sitta stilla, men i fredags var även dom & titta på handboll vilket Mira nog tyckte var ganska spännande...

Lördags: Herregud, jag sov till halv ett, vilket inte har hänt på otroligt länge! Jätte skönt & kände mig riktigt utvilad. Jag körde till Tomelilla för att handla en sak till min syster. Hem göra sig i ordning för att sedan vara på en överraskningsfest 17.00 :) Stoffe fyller 20år på Onsdag & hans föräldrar hade ordnat en riktigt rolig fest för honom. De ögonblicket han öppnar porten på deras företag för att se om där är låst börjar vi sjunga vi gratulerar, han hoppa nog en meter bak, såklart trodde han att där var inbrottstjuvar :) Jag kan fortfarande se denna reaktion framför mig, haha! Kvällen blev roligt & den fortsatte långt ut på natten.


Glömde mn kamera hemma såklart :( Men en suddig bild på stoffe hitta jag bland mobilbilderna :)

Söndag: Slö, kändes att man varit ute kvällen innan. Sängen var min bäste vän denna dag. På kvällen åkte vi till min syster för att fira hennes dotter som blev 3år :)




<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0