effektiv dag

Blir man inte glad på sin lärare när den enda lektionen man har på hela dagen är inställd & får reda på det precis när man satt sig på bussen? Men hoppa inte av eftersom vi skulle ha spexfoto idag också, vilket kanske inte blev det bästa men skit samma..

Jag & Titti har varit i Malmö idag, hon skulle till sin praktikplats för att prata & jag skulle handla present till min bror. Blev även 2 tröjor till mig :)



Blev lite stressigt nu ikväll men med lite försening till spinningpasset så klara jag mig igenom det även idag :) Sen blev det middag hos brorsan som fyller år idag :) Nu hemma & ska lägga mig i sängen för att titta på Big brother innan jag somnar. Helt enkelt en perfekt start på veckan!


<3

Kommentarer
Postat av: Linda

Den var ju skit snygg :)

2011-02-28 @ 22:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0