Nova Lund

Idag har jag & Mamma besökt Nova Lund :) Mysigt & trevligt, & dessutom gjorde vi båda bara massa fina fynd. Mamma hitta, en långärmad lite tjockar tröja, en tunika och en kjol på rean inne på joy. Jag hittade ett par skor & en klänning även det rea, underbart!

Klänning från BikBok. Då 399kr & Nu 199kr :)


Skor från Bianco. Då 700kr & Nu 350kr :)

Dessa skora hitta jag i Malmö när jag shoppa med Linda Påskafton, ville köpa dom men var för snål, tacka gudarna för det :) Idag kan man väl säga att Bianco gjorde min dag! I love it!

Alltså var min midsommar outfit klar, Nu fattas bara kransen!




<3

Kommentarer
Postat av: Louise

Jätte snygga skor!! :D

2011-06-23 @ 14:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0