inte konstigt man längtar..

Det fan inte konstigt att man längtar till studenten. Jag är så jäkla trött på den "ordningen" skolan har! Idag stiger jag upp halv sju för att ta bussen till skolan halv åtta för att lämna in min bok i psykologi och kolla av så allt är klart, halv nio sitter jag på bussen hem igen lagom förbannad för att läraren har frilufsdag med tvåorna samma tid som hon ska träffa mig och några andra ganska förbannade klasskompisar! Inte nog med detta så kunde jag legat hemma i min säng istället eftersom jag var lagom trött, vår klass börja festandet införstudenten igår :) vilket är underbart! Nu har vi skola imorgon och på måndag sen är det bara fullt ös medvetslös! :)




<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0