jobb

Jobb hela dagen lång och fortsätter så varje dag denna vecka. Min chef är så trevlig så när man bara är extrapersonal så får man alla skit tider. Vilket är sjukt dåligt! De dagarna jag är i butiken denna vecka vilket är 4 av 5 dagar har jag stängning.. på torsdag hoppar jag tilbaka in i köket och vanliga tider. menmen jag ska inte klaga, jag har ett jobb och det är jag glad för!

Fick även nästa schema och där är 3 veckor då jag jobbar fulltid :) tjihoo, inte bästa tiderna där iheller men det har ingen som jobbar i köket, det börjar vankas gåstider på jobb...  vi vet inte om vi ska skratta eller gråta?


Jag längtar redan till helgen och försöker komma på något roligt man kan sysselsätta sig med :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Va roligt att du får mera jobb , fast det inte är dom bästa tiderna, men som du säger så är det ett jobb ju :))

2011-10-04 @ 21:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0