Uppretad

Blir man inte sur? Jag har köpt ett par riktigt snygga skor för 1200kr och efter att ha använt dessa 1 gång så märker jag att dragkedjan går upp hela tiden vilket den inte ska göra. Jag lämnar in dom till affären och dom ska laga dom som nu tagit en vecka. När jag kommer hem och tittar på dom så har dom bytt den man drar upp kedjan med, men bara på ena skon, vilket resulterar i att jag har två olika nu, ska bara påpeka att dragkedjan sitter på utsidan av skon! För det första ska ett par skor inte gå i sönder alls om priset är så högt på dom, då förväntar man sig bra kvalitet. För det andra ska dom byta så det ser lika dant ut, speciellt när jag lämnar in båda. Vad ska jag nu göra? Köra tillbaka måste jag vilket fall som helst, men lämna dom och kräva pengar tillbaka? Få dom lagade igen och se glad ut? Eller begära bensinpengar? Det kommer ju faktiskt bli femte gången jag kör in till Lund för att fixa till dom där förbaskade snygga skorna! Jag behöver råd :)


Kommentarer
Postat av: Martin :)

Jag hade åter igen kört dit och bett om pengarna tillbaka. fast om du gillar dem jättemycket så hade jag sagt åt dem att fixa den andra också. Håller dragkejdan på den som de fixade? Sen sagt till om ersättning. Det är några tusenlappar på ett par skor om du varit där fem gånger redan.

2011-10-17 @ 15:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0